Yasuhiro Wada, president de Honda, ha comentat en la presentació del nou cotxe "Com sabeu la passada temporada va ser molt complicada i decebedora per a nosaltres, però tot això ja ha quedat enrere." "A Honda sempre animem a la gent a buscar el límit, l'objectiu més elevat, i mai tenim por a cometre un error. Els errors són coses naturals quan apuntes alt, però només accepto un error" assegurava de manera contundent el japonès.
Ross Brawn, per la seva banda, es mostra bastant esperançat a pesar dels problemes que s'ha trobat en la seva nova formació "El RA108 és un concepte de cotxe totalment diferent al seu predecessor, tant en l'aspecte mecànic com en l'aerodinàmic. La nova filosofia de disseny ha estat desenvolupada per a donar més importància a l'aerodinàmica i la seva explotació, especialment per a facilitar la introducció de millores quant a rendiment al llarg de la temporada." "Ens hem centrat a intentar arribar a un alt nivell d'eficiència aerodinàmica i estabilitat," deia el britànic "i això es veu reflectit en la forma en la qual el xassís ha estat revisat per a interactuar amb les noves peces aerodinàmiques i la suspensió. Això hauria de permetre'ns contar amb un major potencial amb els desenvolupaments que s'aniran incorporant, el primer dels quals estarà llest per a Melbourne, quan introduirem un conjunt aerodinàmic substancialment diferent al que podem veure avui en la presentació. " I ha marcat un clar objectiu per a la nova campanya "El nostre objectiu per al 2008 és tornar a la posició que va ocupar l'equip durant la segona meitat de la temporada 2006 quan Honda lluitava pels punts en totes les carreres. Només llavors contarem amb una base sòlida per a començar a pensar en objectius més ambiciosos." Ademés de Ross Brawn s'han incorporat com enginyers el francès Lois Bigois, que exercia com cap d'aerodinàmica a Williams, i l'alemany Jorg Zender, dissenyador de Toyota i BMW.
El brasiler Rubens Barrichello i el britànic Jenson Button seguiran sent els pilots titulars en la temporada que s'iniciarà el 16 de març a Austràlia i els encarregats d'evolucionar el cotxe.
L'austríac Alex Wurz, que el passat any pilot para Williams serà el pilot de proves i l'equip de joves promeses estarà integrat per Mike Conway i Lucca Filippi, que el passat any van competir en GP2.
El nou RA108, que avui s'ha presentat amb la decoració que lluirà la present temporada, en la qual el blanc torna a predominar amb una foto del globus terraqüi ocupant la part posterior, quan l'any passat ho feia el cotxe sencer, va debutar en pista el passat 23 de gener a València i aqueata ho farà al Circuit de Catalunya en els Test Oficials de Fórmula 1 els dies: 1, 2 i 3 (aquest cap de setmana).
Ross Brawn, per la seva banda, es mostra bastant esperançat a pesar dels problemes que s'ha trobat en la seva nova formació "El RA108 és un concepte de cotxe totalment diferent al seu predecessor, tant en l'aspecte mecànic com en l'aerodinàmic. La nova filosofia de disseny ha estat desenvolupada per a donar més importància a l'aerodinàmica i la seva explotació, especialment per a facilitar la introducció de millores quant a rendiment al llarg de la temporada." "Ens hem centrat a intentar arribar a un alt nivell d'eficiència aerodinàmica i estabilitat," deia el britànic "i això es veu reflectit en la forma en la qual el xassís ha estat revisat per a interactuar amb les noves peces aerodinàmiques i la suspensió. Això hauria de permetre'ns contar amb un major potencial amb els desenvolupaments que s'aniran incorporant, el primer dels quals estarà llest per a Melbourne, quan introduirem un conjunt aerodinàmic substancialment diferent al que podem veure avui en la presentació. " I ha marcat un clar objectiu per a la nova campanya "El nostre objectiu per al 2008 és tornar a la posició que va ocupar l'equip durant la segona meitat de la temporada 2006 quan Honda lluitava pels punts en totes les carreres. Només llavors contarem amb una base sòlida per a començar a pensar en objectius més ambiciosos." Ademés de Ross Brawn s'han incorporat com enginyers el francès Lois Bigois, que exercia com cap d'aerodinàmica a Williams, i l'alemany Jorg Zender, dissenyador de Toyota i BMW.
El brasiler Rubens Barrichello i el britànic Jenson Button seguiran sent els pilots titulars en la temporada que s'iniciarà el 16 de març a Austràlia i els encarregats d'evolucionar el cotxe.
L'austríac Alex Wurz, que el passat any pilot para Williams serà el pilot de proves i l'equip de joves promeses estarà integrat per Mike Conway i Lucca Filippi, que el passat any van competir en GP2.
El nou RA108, que avui s'ha presentat amb la decoració que lluirà la present temporada, en la qual el blanc torna a predominar amb una foto del globus terraqüi ocupant la part posterior, quan l'any passat ho feia el cotxe sencer, va debutar en pista el passat 23 de gener a València i aqueata ho farà al Circuit de Catalunya en els Test Oficials de Fórmula 1 els dies: 1, 2 i 3 (aquest cap de setmana).











Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada