Els pilots de l’equip Repsol Honda, Pedrosa i Hayden, van corre a Qatar amb dues versions diferents. En el cap de setmana inaugural, van utilitzar el model 2007 de la màquina de 800cc. a més del prototip d’aquesta temporada. Ara, en la segona carrera del Campionat Mundial, las dues motos de les que disposen els dos pilots tornen a oferir diferents i contrastades possibilitats, i el responsable de les relacions públiques d’HRC, Iain Mackay, les ha explicat abans de l’inici de l’acció a Jerez.
“Nicky rodarà amb dos variacions diferents de màquina aquest cap de setmana, una d’elles és la que va fer servir aquí en els Tests Oficials de MotoGP on va obtindre el temps més ràpid, i l’altre porta el mateix xassïs que va utilitzar Dani en Qatar però adaptat al seu estil”, explica el portaveu de la fàbrica japonesa. “Dani utilitzarà la mateixa moto que en Losail, amb dos màquines amb les mateixes especificacions”.
El motor montat actualment en el prototip d’Honda és el propulsor amb el sistema de vàlvules convencional fet servir el 2007, mentres que el motor de vàlvules pneumàtiques provat durant la pretemporada ha tornat a mans dels enginyers perque incloguin detalls i informació de Japó, però avança alguns plans provisionals per a la realització de nous assajos.
“El pla per al motor de vàlvules pneumàtiques és prova’l el dilluns després d’Estoril, aquesta és la intenció. Té molta potencia però la ofereix molt bruscament i estan treballant en suavitzar l’entrega. El propulsor està sent redisenyat en varis aspectes”, inclou Mackay.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada