"Amb l'equip treballaré dur per a seguir millorant i assolir més resultats. Bahrain serà una altra carrera molt exigent i realment gaudeixo al competir allà, ja que té grans seccions com la seqüència de les corbes cinc i sis, les quals són molt ràpides però cal ser precís al prendre-la i per a assolir un bon temps".
"És un traçat totalment diferent a qualsevol un altre, ja que, per a qualsevol costat que es miri, es veu desert. Per consell del meu preparador físic, després de Malàsia vaig viatjar a Tailàndia per a fer un ardu programa d'entrenaments físics".
Heikki Kovalainen:
"És un circuit molt exigent, les condicions són dures tant per al cotxe com per al pilot i això significa que les carreres aquí solen ser interessants. Té moltes rectes llargues i poques corbes ràpides, el que significa que cal trobar un bon equilibri entre una bona velocitat en les rectes i suficient agarri en les corbes".
"Cal prestar molta atenció al refredament dels frens, perquè hi ha àrees en què cal frenar molt. Així que necessitem un bon refredament i consistència en el sistema de frenat. Els pneumàtics també han de ser duradors, però com sempre, podrem entendre millor el comportament del cotxe durant les sessions de pràctiques del divendres, per a afinar el maneig del cotxe i poder puntuar".
"L'element més evident a Bahrain és la sorra, ja que disminueix l'adherencia i els pneumàtics llisquen en diversos llocs. L'evolució de la pista també és molt alta a mesura que transcorre el cap de setmana. Els motors també sofreixen a causa de que en l'aire hi ha alguna brutícia. El clima també és variable i crec que pot succeir molt ràpidament perquè estem en el desert".
Norbert Haug, Vicepresident de Mercedes:
"Per a aquest Gran Premi, el nostre clar objectiu és poder aconseguir una absoluta fiabilitat en la carrera i en les sessions d'entrenaments. El Gran Premi de Bahrain es presenta com un desafiament en tots els aspectes. En la zona més ràpida del circuit la velocitat pot arribar als 320 km./h, mentre que en la més lenta baixa fins als 65 Km./h. Esperem amb molta il·lusió aquesta nova cita a Bahrain".
"Les característiques del traçat, amb tres llargues rectes, esquitxades per corbes lentes i un alt nivell d'adherencia, fan que aquest circuit sigui realment dur per a frens i pneumàtics. El fet que el circuit estigui envoltat pel desert fa que l'asfalt estigui realment deslliçant i que fins i tot de vegades en la mateixa traçada resulti complicat mantenir el cotxe dintre de la pista. La calor que s'espera per al pròxim cap de setmana allà podria convertir en fonamental la refrigeració del cotxe i el motor. Amb un percentatge del 65% de la volta amb l'accelerador estret a fons, el circuit de Sakhir està per sota la mitjana dels circuits del calendari".
Martin Whitmarsh, director administratiu:
"Estem confiats que no estarem en desavantatge en Sakhir amb equips com Ferrari o Toyota que van anar els únics equips de la categoria que van fer test aquest any a Bahrain durant la pretemporada. Està clar que ens hagués agradat haver estat en aquests test, però vam haver d'escollir fer uns altres ja que el temps va ser curt. Tenim una bona retrospectiva de la pista de Sakhir pel fet anys anteriors, pel que estic confiat que no estem en desavantatge amb ells".











Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada