divendres, 14 de març del 2008

Fernando Alonso cedeix l'espai de la gorra a UNICEF

Una de les tradicions d'Austràlia són les novetats en la indumentària i en els patrocinadors d'última hora que s'incorporen als equips o als pilots. En el cas de McLaren, es va saber que signaven amb Olympus com nou sponsor. Però en el cas de Fernando també hi haurà novetats. El pilot incorpora un nou nom en la gorra, el d'Unicef, organització de la qual és Ambaixador mundial des de 2005.
L'asturià ha decidit cedir l'espai de forma gratuïta a l'entitat depenent de l'ONU per a la protecció de la infància. No té poca importància, doncs aquest espai en el cap del pilot es cotitza per sobre del milió d'euros a l'any.
On no hi haurà novetats és en l'espai blau situat en la pechera del "mono" dels pilots de Renault. Aquesta zona està reservada per a l'equip i encara no han trobat el patrocinador que pugui cobrir-ho. Fa dos anys, aquesta era la zona en la qual estava imprès el nom de Telefònica.
Viceroy ha estat una altra de les marques interessades a fer-se amb els serveis de Fernando Alonso, en unes negociacions que s'han perllongat durant tot el passat hivern. Des que al desembre es donés per fet un inexistent contracte de sis milions d'euros en tres anys, ambdues parts no han arribat a un acord.
Juan Palaus, propietari de la firma relotgera, li va oferir al pilot un percentatge sobre les vendes del nou producte, cosa a la qual no està disposat Fernando (entengui's el seu representant). De moment no hi ha acord, ni anunci, ni adhesiu en el muscle. Això sí, les negociacions no estan tancades i podrien culminar en breu doncs hi ha un interès comú per ambdues parts a arribar a un acord que satisfaci les necessitats d'ambdós. De moment l'únic que és segur és que Viceroy no lluirà en el cos d'Alonso durant el Gran Premi d'Austràlia.