- Dani, has estat 5º en la segona sessió. En quin punt estàs després d'aquesta primera jornada?
Estic concentrant-me a millorar. Hem millorat una mica però no el suficient. Encara em queden dos entrenaments més. La situació no és fàcil perquè encara no sabem quins són els punts forts i febles d'aquesta moto. Però bé, ho intentem dur de la millor forma possible.
- El problema està en l'escassa pretemporada que has pogut fer?
El treball que es va fer en hivern no va servir de res. Aquesta moto ha canviat masses vegades: la de 2007, la de 2008 i cadascuna amb distintes versions i elements. És evident que encara no tenim totes les coses per la mà.
- I com es recupera el temps perdut?
El pas més important serà el pròxim dilluns i dimarts. Seran els meus primers entrenaments seriosos de la temporada. A més, podré treballar amb una moto ja definida. Ara, anem amb el posat.
- I la moto?
Avui ens hem dedicat a provar pneumàtics i suspensions, on tenim alguns problemes encara. El comportament de la moto depèn de les gomes. No anem el suficientment ràpid. Fins a ara no hem donat masses passos endavant.
- La sortida que vas fer a Qatar et fa pensar que aconseguir la 'pole' no és tan decisiu?
Potser no, però el que és obvi és que cal estar en la primera línia, davant. Sobretot aquí a Jerez, on no hi ha una amplitud tan gran com la de Qatar. Com sempre, intentaré donar el millor de mi en la carrera.
- Yamaha ha col·locat tres de les seves motos en els primers llocs en la segona sessió.
Yamaha ha fet un gran treball aquest hivern i ha millorat molt la moto. L'any passat era la més lenta en la recta de Qatar i, en canvi, aquest any anava a la parell amb la nostra Honda.
- A Stoner li estan sortint molts més rivals que l'any passat. Pot estar preocupat?
No creco que Stoner senti pressió alguna. Si veus l'última carrera, la de Qatar, es veu clar.











Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada