dilluns, 3 de març del 2008

Presentació dels colors finals del Williams FW30


L'equip Williams ha anunciat avui una extensió de la seva associació de patrocini amb Hamleys, una de les majors botigues de joguines d'àmbit internacional.
Hamleys, que va entrar en associació amb Williams F1 en 2004, amplia el seu compromís amb l'equip aconseguint un nou acord de patrocini. Aquest nou compromís durà al logotip distintiu de la botiga de joguines fins a les derives laterals dels cotxes de Grove. La marca Hamleys també estarà present dintre de l'entorn de treball de l'equip.
Nick Mather, executiu en Cap d'Hamleys, ha dit, "El nostre patrocini en Fórmula 1 ens ha proveït una plataforma nova i reeixida de caràcter internacional per al màrqueting d'Hamleys. Basats en aquest èxit, tenim molt gust a renovar el patrocini i dur el nostre emblema a posicions més prominents en el cotxe".
El cap de l'equip Williams, Frank Williams, ha comentat, "Hamleys ha estat un soci que ha estat molt temps en Williams i nosaltres estem realment molt contents amb l'extensió del compromís de patrocini d'avui hagi estat per l'èxit de la nostra relació fins a la data. L'increment del suport de marques premium com Hamleys donarà el nostre catàleg de socis la presència d'un comerciant internacional de gran prestigi".