dimarts, 1 d’abril del 2008

F1 Bahrein: Nelsinho Piquet Jr. creu que serà una carrera accidentada com la de Melbourne

-Nelson, després d'un complicat debut en Melbourne, es va recuperar a Malàsia, on va rodar a un molt bon ritme i va finalitzar el seu primer Gran Premi
El cap de setmana de Malàsia va anar bastant més positiu, ja que vaig poder rodar molt més en totes les sessions, el que em va permetre trobar un bon ritme durant tot el Gran Premi. Desafortunadament la meva sessió de qualificació no va ser del tot bona i això és alguna cosa en el que haig de millorar. La carrera va ser complicada, ja que no vaig poder beure per un problema amb el sistema del líquid i em vaig trobar amb molt tràfic, però no vaig acabar massa lluny de Fernando i em va fer molt feliç poder finalitzar el meu primer Gran Premi. Això és alguna cosa molt important per a mi.
-Coneix el circuit de Sakhir de quan va competir allà amb la GP2 en 2005. Li agrada el traçat?
Per a ser sincer no està entre els meus favorits. Però conec el circuit i això és un avantatge per a mi. Podré començar a treballar en la millora de la posada a punt del cotxe amb els meus enginyers quan comencem a rodar en les sessions lliures, en lloc d'haver de dedicar-li un temps a conèixer el traçat. Això em permetrà afrontar el cap de setmana amb més calma.
-L'equip encara ha de millorar el rendiment del cotxe, però quina espera del seu tercer Gran Premi?
El meu objectiu és estar en els punts. També ho va ser a Malàsia, però lamentablement no vaig estar en posició de poder aconseguir-ho. Fernando ha puntuat en les dues primeres carreres, així que m'agradaria poder fer el mateix i sumar punts per a l'equip. Crec que podem aspirar a estar entre el setè i el vuitè i hem d'estar llests per a aprofitar qualsevol oportunitat que se'ns presenti. La pista sol estar bastant relliscosa en Sakhir a causa de la sorra que el vent llança sobre el circuit.
-Hi ha algun aspecte especialment en el qual calgui treballar en el cotxe per a aquesta carrera?
No hi ha res especial que puguis fer. Has de mantenir-te en la part neta de la pista i intentar no cometre errors. Crec que la carrera serà accidentada, alguna cosa semblant al que va succeir en Melbourne, amb els pilots cometent errors amb més facilitat a causa de la nova reglamentació i l'absència de les ajudes electròniques.