
Per al director tècnic, el major dèficit de l'escuderia és 'l'aerodinàmica del cotxe', encara que també són necessàries 'millores en el terreny mecànic'. A més de les novetats en aerodinàmica, Renault té previst introduir per al Gran Premi un sistema basat en un amortidor d'inèrcies integrat en la suspensió, que presumiblement ja utilitzen els seus rivals.
Bell també va informar que estan emprant esforços en la reestructuració del departament tècnic, amb la promoció de Dirk de Beer com nou director de tecnologia aerodinàmica, en lloc de Dino Toso.
'No només estem millorant el disseny del cotxe, sinó també el funcionament de l'organització i de l'estructura en el terreny de l'aerodinàmica, que és una cosa necessaria a curt i llarg termini per a assegurar que tornem al bon camí. Li donem la mateixa importància a aquest àrea que a la dels components del cotxe', va destacar.
Bell espera que les millores per al Gran Premi d'Espanya apropin a l'equip al nivell de Ferrari, McLaren i BMW Sauber, i que es completin amb més passos endavant 'grans, no petits, perquè no tenim tant temps', que l'escuderia ha planejat per a la resta de la temporada.
'Necessitem un pas endavant molt important. A Barcelona cal donar un primer pas per a demostrar que estem avançant, i que comencem a aproximar-nos de nou als tres equips líders. Més endavant, a mitjan temporada, volem que es noti que ens hem consolidat i que estem trepitjant els talons als tres primers', va afegir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada