dilluns, 16 de juny del 2008

F1-Safety Car: En el GP de França es podria provar un nou dispositiu pel reglament del 2009.

El Director esportiu de Renault, Steve Nielsen, va afirmar que el nou reglament que controla l'entrada del Safety Car (SC) quan es neutralitza una carrera, s'ha d'implementar amb calma.
D'acord amb Nielsen, serà implementat un programa en els ordinadors dels cotxes perquè avisi als pilots de l'ingrés i permanència del SC en la pista amb el mer objectiu de millorar la seguretat. Nielsen va dir que en lloc de trobar-se amb el pitlane tancat, els pilots haurien de marcar un temps mínim de volta en la primera volta que sorti el SC. Possiblement aquest temps mínim haurà de ser un 20% més lent que la mitjana dels temps assolits en els entrenaments lliures.
"El temps es mostrarà en la seva pantalla i tindran cinc segons per a pressionar el botó de confirmació per a demostrar que han vist el senyal. A partir de llavors, haurien de marcar el temps indicat. No ens hauríem d'apurar en això. Solament serà un experiment per a mostrar als pilots com funciona el sistema. De ser útil, anirem implementat la nova regla de mica en mica. Per a ser sincer, aquest sistema s'hauria d'instrumentar en la seva totalitat a partir de 2009", va dir Nielsen.
Una simulació d'aquest sistema es provarà durant la segona o tercera cessió d'entrenaments lliures del Gran Premi de França.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Considering the fact that it could be more accurate in giving informations.

Anònim ha dit...

Probably I can say with this blog make, more some interesting topics.

Anònim ha dit...

It could challenge the ideas of the people who visit your blog.

Anònim ha dit...

Such a nice blog. I hope you will create another post like this.