diumenge, 8 de març del 2009

El Circuit de Catalunya millora el circuit per les noves reglamentacions de la FIA i la FIM.

Les millores FIA a pista.
Els monoplaces de F-1 ja trobaran la pista com serà al GP, amb les millores demanades per la FIA per mantenir l’excel·lent nivell de cada any. La particularitat del Circuit de Catalunya com a traçat permanent és que admet, amb les variants corresponents, acollir Formula One i MotoGP al mateix escenari. Les obres s’han dut a terme entre els mesos de desembre i gener a partir dels dos informes que realitzen els màxims responsables de seguretat als Grans Premis, Charlie Whiting de la FIA i Claude Danis de la FIM.
El revolt 9 és la zona del traçat que ha patit més modificacions, on s’ha augmentat la pendent de l’escapatòria 1,20 metres de mitja i, juntament amb el revolt 1 i el revolt La Caixa s’han afegit cinc files de pneumàtics i 2 conveyor Belts. Al revolt 1 s’han instal·lat uns ressalts de goma per disminuir la velocitat dels vehicles en el seu pas, al revolt 8 s’ha prolongat el piano 10 metres amb nou astroturf i als revolts 5, 12 i 16 s’han renovat els pianos interiors i el sistema de drenatge d’aigua. Al revolt Abolafio s’ha fet un nou asfaltat de 10 metres, de la mateixa manera que també s’ha fet al revolt Europcar. A més, al pit-lane s’ha fet una nova superfície antilliscant al frontal dels boxs.