
"No sembla haver-hi una conjuntura particularment difícil. Per tant, els primers indicis diuen que no hi ha res més dolent en el cotxe apart que necessita més eficiència aerodinàmica, el que es podria aconseguir amb millores constants, res més".
Per a Symonds, aquestes millores no se centren en un dèficit especialment; és tot el conjunt el qual ha de millorar paulatinament fins a assolir aconseguir la competitivitat desitjada:
"Cal dir que no és un problema de rendiment, però tampoc hi ha un àrea que falli inesperadament. En altres paraules, res va malament; tan només hem d'assolir els nivells que necessitàvem per a estar en cap. Comencem a desenvolupar millores en el cotxe de l'any passat a l'agost, i aplicant-les en aquest perquè sabíem que una vegada que solucionéssim els nostres problemes del passat any tindríem un enorme dèficit".
Però això només va complicar les coses, doncs les altes esperances dipositades per a 2008 eren tantes que aconseguir-les gairebé va ser impossible:
"Al fer això, ens fixem un objectiu molt agressiu pel que fa al desenvolupament; no ens va satisfer, però hem fet certament més millores de les quals esperàvem".
De qualsevol manera, Renault sap que sobre les graderies de Montmeló, milers i milers de goles cridaran amb força per a donar-li al R28 el rendiment del que manca. Pat assegura que faran el que puguin per a ajudar-los.
"Tenim majors millores tant per a l'aerodinàmica com per al xassís per a Barcelona. Tenim algunes novetats bastant interessants per al xassís amb les quals esperem arribar més dalt. Però crec que hi ha altres deu equips dient el mateix!".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada