dissabte, 4 d’abril del 2009

Lewis Hamilton demana disculpes per mentir.

Hamilton va ser exclòs de la classificació del Gran Premi d'Austràlia, juntament amb l'escuderia McLaren, per haver enganyat deliberadament als comissaris.
El campió del món en títol ha manifestat que mentre esperava comparèixer davant els comissaris 'vaig ser instruït pel meu director d'equip d'ocultar la informació (que havia deixat passar l'italià Jarno Trulli), i això és el que vaig fer'.
'Sincerament demano disculpes als comissaris per haver fet perdre el seu temps i per fer-los passar per ximples. Estic molt, molt malament per aquesta situació, pel meu equip, per Dave (Ryan, director de l'equip McLaren), perquè ha estat un bon membre de l'equip durant molts anys, i al mateix temps no crec que era la seva intenció liar-la, és un bon home'.
Hamilton ha prosseguit explicant: 'Quan vaig anar a la reunió, jo no tenia la intenció d'explicar el que va passar. Vaig ser enganyat i això és el que va passar. M'agradaria demanar disculpes a tots els meus seguidors que han cregut en mi, que m'han recolzat durant anys, als he mostrat qui sóc en aquests darrers tres anys, i és el que sóc. No sóc un mentider, no sóc persona deshonesta, sóc un membre de l'equip'.
El pilot ha explicat que cada vegada que li han demanat fer alguna cosa ho va fer. 'Aquesta vegada m'adono que era un gran error i he après la lliçó i he pagat per això. Demano disculpes a vostès (la premsa), per no voler parlar ahir. Estic aquí per demanar disculpes a tots i els asseguro que no passarà de nou'.
Hamilton ha assenyalat que 'mai' s'ha 'sentit tan malament': 'tracteu de posar-vos en la meva posició i entendre que, com he dit, no sóc un mentider. Jo no he passat per la vida com mentider o deshonest. I perquè la gent diu que sóc deshonest i per al món que pensa això .... ¿Que puc dir?'.
El pilot de McLaren-Mercedes ha continuat dient que per a ell, 'la situació és, sens dubte, el pitjor que he experimentat en la meva vida'.
'Aquesta és la raó per la que estic aquí, com un home davant de vostès per dir exactament el que va passar. No puc dir com em sento. Ho sento pel meu equip i la meva família, per la vergonya. És un molt molt compromesa situació', ha comentat.